'' Iosua a zis poporului: Sfintiti-va, caci maine Domnul va face
lucruri minunate in mijlocul vostru!"
iosua 3:5



Dumnezeu ne cheama sa vedem mijlocul a tot ce facem aici,jos pe pamant.Si mi-a placut asa de mult sa realizez cine e inima..si centrul misiunii--Dumnezeu.

Nu stiu cum a venit ideea,ca nu asta era cea initiala,dar am hotarat sa facem un blog..inca de pe acum,prin care sa puteti vedea ca misiunea e ceva real-si sa fiti cat mai la zi,cu tot ce facem acum,ca grup pentru misiunea din vara in Africa.

Ce s-a mai intamplat pana acum?
-Fred,pastorul din Nairobi,a fost in Romania pentru o luna de zile
- intre 24-26 martie,am inchiriat o sala de expozitie/vanzare de poze,felicitari
- in 27 martie am avut primul curs de misiune
- azi la ora 7pm am avut studiu pe grupuri mici,din Iacov(am terminat cap.1)
- in fiecare marti dimineata ne trezim si punem ziua asta deoparte in rugaciune si post pt misiune




Sa stati in grija Lui :)






I curs misiune

seara de tineret la Betel(Timisoara)







1 Response to " "

  1. alin.c Says:

    ce de prajituri....si ce bine arata!

Trimiteți un comentariu