Hello.

Ma bucur ca pot sa va scriu azi, am atatea de zis, dar nu stiu daca o sa cititi tot si o sa fiu mai scurt..

Sambata am avut Garage Sale, in Timisoara, si a fost foarte fain. Imi pare rau pentru cei care nu ati reusit sa veniti. Nu s-au vandut foarte multe lucruri, dar s-au strans 750 de euro si 2200 de ron.

Sambata ce vine, in 29 vom fi la Arad tot la Garage Sale[click] si la o intalnire de tineret cu tema Misiunea Mondiala. Va rog mult sa nu lipsiti, toti cei care sunteti in zona Timisoara si Arad, daca nu veniti ,va furati singuri binecuvantarea.

Duminica am fost la Lupeni, Caransebes (2 biserici) si Glimboca. A fost asa o binecuvantare, mai ales dimineata la Lupeni, biserica a fost foarte deschisa, iar duminica vor face si dimineata si dupa-masa colecta pentru misiunea noastra. Multumim celor ce au fost cu noi, din Bucuresti si Austria, apreciem efortul.

Sambata am primit tricourile. Un tricou va costa 25 de Ron. O sa incercam sa punem poze cu ele pe facebook sa le putem vinde.


Avand in vedere ca stam foarte prost cu banii pentru misiune m-am gandit la urmatorul lucru: in fiecare zi sa punem fiecare dintre noi minim 2 lei pentru misiune; renuntati la ce vreti voi, dar cred ca putem face sacrificii pentru Domnul. La sfarsitul saptamanii cineva va strange toti banii si ii va pune pe card. O sa vedeti ce binecuvantati veti fii, nu neaparat financiar, cat spiritual. Incepem de azi.
Si nu uitati sa va rugati pentru partea fiananciara.


Domnu cu voi.
O zi faina.

Dani



0 Response to " "

Trimiteți un comentariu