luni, 17 mai 2010 09:54 Publicat de .

M-am vazut trecuta de inca un obstracol. dupa 2 zile si o noapte de lucru non stop la faculta, noapte nedormita si tot timpul stresata ca nu gat si peste ??? ore am predare, m-am vazut iesita dintr-o groapa de noroi din cele multe din care am iesit si in care urma sa intru. In fata aveam o saptamana mai groaznica decat cea care a trecut si o groapa mai adanca decat cea din care tocmai am iesit, dar era totusi prea departe sa ma gandesc la ea. Pt moment eram pe mal, eram in siguranta. am iesit din faculta si mergeam spre casa. o inceput sa ploua si pe o parte a cerului se intrerupeau norii si se vedea o bucata de cer albastru cu soarele care apunea. (era sambata seara dupa proiectu scurt :-p). si in momentul ala m-am gandit ca si in starea mea de oboseala absoluta, as fi preferat sa merg pe jos prin ploaie, ducand un ghiozdan f greu in spate (pt cei ce cred ca exagerez, am martori! :-p) decat sa iau orice fel de mijloc de transport. "si ce-i cu asta?". pe drum in inima si in gand incepeau sa imi cante cantece de lauda catre Domnul si nu am putut sa ma opresc din cantat. cand am ajuns acasa, inainte sa intru in bloc m-am uitat inca o data la cer si am vazut o semiluna impecabila, o linie subtire arcuita, cum nu am mai vazut de foarte mult timp. "si ce-i cu asta?". Va spun ce-i cu asta. Eu de multe ori ma gandeam ca daca esti crestin si te rogi destul de mult, Domnul iti va lua poverile si totul va merge lin in viata, sau o sa te faca sa fi fericit tot timpul. poate ca mai sunt unii care credeau asa. si desi Domnul ne-a invatat altfel, noi tot revenim la gandirea asta si suntem mirati sau uimiti sau chiar revoltati pt ca suferim, ca si cum am suferi cumva pe nedrept. Dar Domnul spune
Isaia 40
27,,Pentruce zici tu, Iacove, pentruce zici tu, Israele: ,Soarta mea este ascunsă dinaintea Domnului, şi dreptul meu este trecut cu vederea înaintea Dumnezeului meu?`

28Nu ştii? N'ai auzit? Dumnezeul cel vecinic, Domnul a făcut marginile pămîntului. El nu oboseşte, nici nu osteneşte; priceperea Lui nu poate fi pătrunsă.

29El dă tărie celui obosit, şi măreşte puterea celui ce cade în leşin.

30Flăcăii obosesc şi ostenesc, chiar tinerii se clatină;

31dar ceice se încred în Domnul îşi înoiesc puterea, ei sboară ca vulturii; aleargă şi nu obosesc, umblă, şi nu ostenesc.``

Probabil fiecare ne aflam astazi in calatoria noastra spre casa cu un ghiozdan greu in spate, dar Domnul pune detalii mici sau mari in calea noastra, indicii ale prezentei sale active in viata noastra, si ne da puteri noi.Poate e vorba de ploaie, de apus, sau ambele deodata, o luna faina, o melodie in minte sau in inima, un zambet, ... va las pe fiecare sa completati.
si ca sa completez, pt mine ziua de duminica o fost un indiciu mare, o minune.
-Daca va intrebati de ce s-o racit asa de brusc afara, e din cauza faptului ca fetele s-or rugat sa fie rece pt ca nu aveau congelator si frigider pt prajituri.
-TOATE prajiturile s-au vandut si la inceput majoritatea am crezut ca sunt mult prea multe. nu stiu exact , cred ca 60 portii de prajituri au fost, sper ca nu gresesc, asta pt cei care isi pot forma asa o imagine despre cantitatea de prajituri
-tineti-va bine: dupa cele 2 programe de la vox au mai ramas prajituri si cuiva i-a venit ideea sa incercam sa intrebam daca ne lasa sa le vindem la Betel si ne-au lasat, si asta fara sa discutam asta inainte cu cei de la betel. si - !!! - la betel s-au strans la fel de multi bani cat la ambele programe de la vox !!!.

Domnul sa binecuvinteze si sa rasplateasca pe toti cei care au dat o mana de ajutor la aceasta lucrare, la transport, in bucatarie, la cumparaturi, la vandut...
eu am vazut mana Domnului asa clar la lucru si asta imi da putere sa imi continui calatoria cu ghiozdanul greu in spate.
Domnul sa va dea un moment de liniste celor ce va simtiti la capatul puterilor, si apoi, calatorie placuta cu ghiozdanul greu in spate!


Rena

0 Response to " "

Trimiteți un comentariu