luni, 31 mai 2010 09:15 Publicat de .



...
cand Dumnezeu se ridica in picioare si lupta pentru noi...asta este fraza care ilustreaza cel mai bine inceputul lucrarii de misiune internationala in viata mea...si dupa anul trecut in care practic Dumnezeu mi-a demonstrat ca este Viteazul care se lupta pentru mine, cel care apara pricina sufletului meu...ma asteptam ca anul aceasta sa imi dea alta incurajare..alte cuvinte de care sa ma agat...dar continui sa stau in dependenta de bratul Sau puternic, de biruinta ce vine cand El se lupta pentru mine...si asta este un lucru bun, cred ca voi pastra imaginea si realitatea Viteazului ce lupta pentru mine pentru totdeauna...nu scrie niciunde ca trebuie sa se schimbe o data cu proiectele de misiune...nu?
...ei bine, sambata seara, Dumnezeu s-a ridicat din nou in picioare ca sa il vada bine si ochii mei obositi si sufletul apasat.
..dupa cateva saptamani de atac din interior in grupul nostru, dupa zile de tulburare in care nu mai stiam ce sa cred...si ma gandeam oare cum o sa fie cu 33 de oameni in Africa...Dumnezeu s-a ridicat in picioare si mi-a spus inca o data ca El este in control, ca nu ii scapa nici un detaliu si El stie mai bine ce are de facut ...si nu ii problema mea sa ma ingrijorez...mi-a confirmat inca o data ca El este la carma lucrarii noastre, ca El ne sustine.
...prezenta Lui Dumnezeu in seara de sambata, la intalnirea de tineret a fost elementul care a facut diferenta si ne-a inoit credinta si speranta a inceput sa aiba din nou valori pozitive in crestere...



Lavi :)

0 Response to " "

Trimiteți un comentariu