joi, 17 iunie 2010 04:32 Publicat de .
Neatza!!



De ieri dupa-amiaza m-am trezit ca port in inima mea multe,mai bine zis, muuuuuulte ingrijorari legate vara asta, de locurile in care voi merge, de lucrurile pe care trebuie sa le fac si nu voi avea timp sa le fac, plecarea care se apropie atat de repede..., si chiar si azi-noapte m-am trezit de cateva ori chinuita de framantari. Dimineata, infranta de ganduri m-am refugiat in Cuvant, cautand cu nesatz ceva promisiuni care sa ma reasigure de Atotputernicia si Suveranitatea Domnului in si peste viata mea! (Un detaliu: in dimineatza asta toate lucrurile erau obsesiv de albastre: prosopul din baie, sticla de pe masa din bucatarie, punga cu cereale, tricoul cu care urma sa ma imbrac...si ma asteptam ca intr-un fel, culoare asta sa insemne ceva pentru mine azi, desi foerte rar mi se intampla sa asociez lucrurile in felul asta!!)
Am deschis in Ieremia, citind la rand, si Il aud pe Domnul: 'N-am facut Eu minuni mari si semne nemaipomenite pentru voi cand v-am scos din Egipt??'...apoi: 'Eu voi revigora/ reinprospata pe cel impovarat si voi implini nevoile celui sleit de puteri!' Mi-am surprins apoi inima laudandu-l pe Domnul pt promisiunile Lui, in timp ce mintea mea parca striga: Bine,bine, cred ca acum e timpul pt o minune, nu??
Dau sa inchi Biblia, si exact imediat dupa coperta cartonata vad un plic albastru!! Deschid, crezand ca am uitat de el de la ziua mea( acum 4 luni...cat de uituc tre sa fii) si citesc definitiile Succesul scrise pe felicitare: sa mergi mai departe chiar daca risti, sa ai curajul sa nu renunti, sa iti gasesti bucuria in tot ce faci...iar cand deschid, in felicitare, impreuna cu mesajul: O Mica incurajare pt a a merge mai departe...In Africa', gasesc o suma rotunda si nu nesemnificativa de bani!! Nu am cuvinte sa va descriu nici bucuria, nici inaltimea pe care am atins-o in sariturile mele de bucurie!!


Povestindu-i Melindei, m-a incurajat sa va povestesc experienta asta, si poate putem fi cu totii mai incurajati sa-l credem pe Domnul pe Cuvant!!


Manuela

0 Response to " "

Trimiteți un comentariu