luni, 28 iunie 2010 01:35 Publicat de .
sighet


jambo


Varianta scurta: a fost bine.



Pentru cine are chef sa citeasca aceasta, a fost asa:



Am plecat din Beius 7 persoane (Raspop a stat in portbagaj ;). De la Oradea am ramas 5 (ce normal!!). pana in jud Maramures nu a fost nimic interesant, dar de cum am intrat in acest judet, Florina ne-a introdus repede in peisaj . Astfel, am admirat casele (a se citi vile) din Certeze...si ne-am dezmortit putin picioarele la cimitirul vesel din Sapanta. In afara de Florina nici unul dintre noi nu a mai fost pe acolo, asa ca am tinut mult sa vedem rapid aceste puncte de atractie turistica. Pe serpentine aproape ca ne-a fost rau, dar privelistea era superba, asa ca aproape ca nu ne-am dat seama...cam aceasta a fost introducerea (a durat cam 5 ore).
In Sighet am ajuns cam tarziu,deci am mancat in graba si am plecat toti la Sarasau la biserica. Acolo ne-am spus fiecare marturia, fratii s-au rugat pentru noi si au facut colecta (tot pentru noi). Apoi am plecat toti la Sighet la biserica; aici am si cantat si le-am pus ambele prezentari video - a durat mai mult de o ora pana am terminat de prezentat..dar fratii au avut multa rabdare.. .apoi, in timpul care a mai ramas, a predicat Raspop. Si la aceasta biserica s-au rugat pentru noi si au strans colecta.
M-a incurajat mult sa vad deschiderea bisericii, felul cum ne-a primit, si cum s-au rugat pentru noi..chiar m-am simtit binecuvantata sa fiu acolo. Am ramas uimita de cat s-a strans in aceste 2 biserici, relativ mici: 1500 lei.
Apoi am mancat la bunica Florinei, am incercat sa vedem Tisa, dar nu ne-a iesit..si am plecat (cam tarziu, din cate aveam sa ne dam seama mai incolo).
Drumul spre TM a fost interesant...mai ales soseaua - a fost plina de...chestii... nu puteai sa te plictisesti...sau sa dormi...Ne-a oprit politia de 2 ori, fara incidente...Pana la Oradea a fost mai lung drumul, dup-aia a a fost mai ok, eram in zona...
As zice si ora la care am ajuns, dar nu ma pot hotari daca sa zic ora cand am intrat in TM sau ora cand m-am dat jos din masina...

Multumim mult ca v-ati rugat pentru noi...am simtit acest lucru.

Kwa heri






- claudia -

0 Response to " "

Trimiteți un comentariu