Jambo!!

Ziua 1:

Dupa un drum lung de la Timisoara la Bucuresti, am zburat de la Bucuresti la Istambul si mai apoi Istambul-Nairobi.Cu toata oboseala Domnul ne-a binecuvantat cu niste peisaje superbe si cu un peisaj foarte foarte colorat care in mica masura a descris frumusetea Creatorului nostru.

Am ajuns in Kenya,ne-am luat vizele si iesind din aeroport am fost intampinati de un microbuz care trebuia sa ne duca la tinerii din biserica ce ne asteptau.Bagajele noastre au fost puse undeva deasupra microbuzului fara sa fie legate cu nimic asa ca tot glumeam ca poate ramanem fara ele.

Pastorul Fred impreuna cu tinerii ne-au asteptat la cineva acasa unde am fost serviti cu ceai(asta se intampla la 3 dimineata) si am avut un timp de inchinare si apoi partasie impreuna.Primul contact cu oamenii credinciosi de aici a lasat in inima noastra sentimente adanci si felul in care ne-au asteptat si au fost gata sa sacrifice o noapte pentru noi ne-a impresionat.

Am ramas in noaptea aia la familia care ne-a primit si dupa un somn de 2 ore a trebuit sa fim fresh pentru a merge in slum.Cartierul in care ne aflam era unul foarte frumos,cu case ingrijite si vegetatie specifica zonei,dar la 5 minute departare am patruns intr-o lume cu totul diferita.Primul contact a fost cu biserica.Copiii au prins de veste ca am ajuns si au venit sa ne salute.

Apoi am plecat in recunoastere prin slum,pe echipe.Pamantul rosu a inceput sa ni se lipeasca de incaltaminte,mirosul specific slumului : carbuni arzand pentru a face focul,peste prajit .Pamantul rosu cu greu se mai zarea in unele locuri in care gunoaiele sunt ca la ele acasa.

Copiii din slum ne intampinau cu "How are you?"

Mizeria din slum sau conditiile rele nu ii impiedica insa pe credinciosi sa fie primitori,plini de bucurie si prietenosi.in mijlocul mizeriei am vazut oameni cu bucuria mantuirii in inima.

Spre seara am ajuns in locul in care vom sta,o cabana aflata langa parcul national Nairobi.Apa era usor rece,toaletele aminteau de cele turcesti dar peisajul din jurul cabanei compenseaza asa de mult totul facandu-ne sa ne simtim in Africa si totodata ca acasa.

Ziua 2:

O dimineata superba cu soare,am plecat spre Tumaini Church . Felul lor de inchinare cu totul diferit de al nostru,dar atat de sincer si plin de bucurie (mai ales stiind conditia lor materiala) ne-a impresionat si ne-a umplut de bucurie si am putut sa ne inchinam impreuna cu ei.Am stat la biserica pana pe la ora 3 timp in care cativa dintre cei din biserica au cantat aproape in continuu.Bucuria cu care cantau si se rugau erau parca rupte de realitatea de afara.

Spre seara ne-am intors la cabana nostra .Anul asta datorita banilor ne-am hotarat ca nu mergem in safari,dar Domnul a adus safari-ul la noi,asa ca am fost vizitati de girafe.

Ziua 3:

A ajuns a doua echipa cu ajutorul Domnului ,iar cei care deja eram aici am plecat in slum.Ne-am impartit in 2 echipe.O parte au mers in Kibera la Biserica Tumaini iar ceilalti intr-o alta biserica din Kibera "Tabernacle of Witness" .

Am lucrat cu copiii,am mers in vizite la fratii din biserica si in toate astea am stiut ca Domnul e alaturi de noi si ca avem oameni care ne sustin si care lupta pentru noi de pe genunchi.

0 Response to " "

Trimiteți un comentariu